Kontakt oss

Trenger du hjelp eller veiledning? Finner du ikke svar på spørsmålene dine i vår FAQ? - Ikke bekymre deg! Vi er alltid her for å hjelpe deg, både før og etter kjøpet.

 

Du kan enkelt kontakte oss på kundeservice@refreshed.no eller gjennom kontaktskjemaet nedenfor. Vi vil svare innen 24 timer på hverdager.

Vi er glade for å hjelpe!

Spørsmål, bekymringer...? Vi ønsker å hjelpe. Send oss en melding nedenfor.

Takk for at du kontaktet oss. Vi svarer deg så fort vi kan.

FAQs

Har du et raskt spørsmål? 

Sjekk våre FAQ nedenfor for raskt svar.

E-post

kundeservice@refreshed.no

FAQ

Har du spørsmål? Vi er her for å hjelpe.

Hvordan avslutter jeg abonnementet mitt?

For å si opp abonnementet ditt, kan du fylle ut skjemaet via siden her.

Kan jeg kansellere bestillingen min?

Vi kan ikke garantere noe, men kontakt vår kundesupport raskest mulig. Vi vil prøve å kansellere din bestilling før den er sendt fra vårt lager.

Dersom bestillingen din er behandlet, har vi ikke muligheten til å kansellere bestillingen.

Jeg mottok feil produkt(er) i min bestilling

Vi beklager dette på det sterkeste!

Skulle det hende at du har mottatt feil produkt i din bestilling, kontakt kundesupport med informasjonen nedenfor snarest mulig.

 

  • Ordrenummer.
  • Navn på produkt(er) du skulle ha mottatt.
  • Navn på feil produkt(er) du mottok.
  • Et bilde av feil produkt(er) du mottok.

 

Når vi har mottatt denne informasjonen, sørger vi for at problemet blir løst raskest mulig.

Jeg mottok ødelagte produkt(er) i min bestilling

Skulle det hende at du har mottatt et ødelagt produkt i din bestilling, kontakt kundesupport med informasjonen nedenfor snarest mulig.

 

  • Ordrenummer.
  • Navn på ødelagt produkt.
  • Et tydelig bilde av feil/skade samt en beskrivelse.
  • Bilde av fraktetikett

 

Når vi har mottatt denne informasjonen, vil vi jobbe med deg for å løse dette raskest mulig.

Hva er leveringstiden deres?

Vares som bestilles hos oss sendes vanligvis innen 1 - 2 virkedager. Leveringstiden på varer som er lagerført er normalt 5 - 14 arbeidsdager (avhengig av hvor i landet produktet skal sendes). 

OBS! Lengere leveringstid kan forekomme, alt ut fra hvilket produkt som er bestilt, samt etterspørsel på daværende tidspunkt!

Hvordan sporer jeg bestillingen min?

Det er enkelt! Når bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post med sporingslenken din. Da kan du følge bestillingen din, til den er levert.

Hvordan returnerer jeg?

For å returnere din bestilling, følg vår returside.

PS: Pass på at vilkår for retur oppfylles, hvis ikke tar vi ikke i mot din retur.

Må jeg betale for å returnere?

Vi tilbyr for øyeblikket ikke 'gratis' returer. Vi gir ikke refusjon på portokostnader som opprinnelig ble betalt da du bestilte, om det er tilfellet.

Returen har ikke blitt mottatt?

Har vi ikke mottatt din retur, er det vanskelig for oss å behandle denne.

Kontakt vår kundesupport, så skal prøve å løse saken din fortløpende. Uten portokvitteringen kan vi ikke behandle noen returforespørsler hvis returen har gått tapt under transport tilbake til vårt lager.

Hvorfor kommer bestillingen min fra utlandet, og må jeg betale TOLL?

Bestillingen din sendes fra Kina fordi vårt hovedlager er lokalisert der. Dette gjør oss i stand til å holde kostnadene nede, noe som gir oss muligheten til å tilby konkurransedyktige priser til våre kunder. Vi forstår at dette kan virke uvant, men det er en løsning som hjelper oss å levere kvalitetsprodukter til en rimelig pris.

 

Når det gjelder toll, kan vi forsikre deg om at det ikke vil påløpe noen ekstra kostnader ved forsendelsen.